Vandaag gingen we met de leerlingen van 3EL op GEO-uitstap naar “Den Azalee” in het kader van het thema “Samen maken we het verschil”. 🌍♻️
Tijdens het bezoek kregen de leerlingen een duidelijke inkijk in circulaire economie: hergebruik, duurzaam omgaan met materialen en kansen creëren voor mensen. Een leerrijke ervaring die toont dat kleine keuzes samen een groot verschil kunnen maken! 👍🏻