Elke week startte de les Nederlands in 2MW met een vleugje poëzie. Elke leerling leverde in september een gedicht in. In 2MWa kon het gedicht dat Céleste koos, de leerlingen het meest bekoren. In 2MWb was die eer weggelegd voor Khloé. Proficiat en leve de poëzie!


